Forum Forum Piekła
Forum gry Piekło
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomo¶ciZaloguj się, by sprawdzić wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Rasy, klasy i lokacje!!!

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Piekła Strona Główna -> Pomysły
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomo¶ć
Anihillus



Doł±czył: 20 Lut 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Z krzesła

PostWysłany: Czw 13:32, 15 Mar 2007    Temat postu: Rasy, klasy i lokacje!!!

Piszcie tu tylko gotowe rasy(,klasy lub lokacje z opisami) sa dwa tematy ale tam jest totalny OT i nie wiadomo o co chodzi wiec jesli ktos chce skomentowac te rasy to w dziale pomysły rasy a nie tu.


Enty s± to prastare drzewa, potrafi±ce przemieszczać się, mówić oraz my¶leć jak inne stworzenia. Zwykle nie s± zbyt ruchliwe, potrafi± jednak w bardzo szybkim tempie pokonywać olbrzymie odległo¶ci. Nie musz± je¶ć. Dopóki ich korzenie dotykaj± ziemi, a li¶cie wystawione s± na ¶wiatło słoneczne, Enty mog± prowadzić swoj± nudn± egzystencje. Ostatnio zauważono niestety nagły spadek liczebno¶ci tych wspaniałych stworzeń, spowodowany działalno¶ci± nieuważnych drwali, którzy myl± je ze zwykłymi drzewami. W istocie Enty bardzo przypominaj± te ro¶liny. Różni± się od nich jedynie twarz± znajduj±c± się na pniu, dwiema długimi gałęziami imituj±cymi ręce i mackopodobnymi korzeniami umożliwiaj±cymi Entom przemieszczanie się.
Za 1 AP Ent dostaje

* +2 do siły
* +1 do zręczno¶ci
* +4 do inteligencji
* +1 do szybko¶ci
* +2 do wytrzymało¶ci
* +4 do siły woli



Aasimarowie to ludzie, w których żyłach płynie niebiańska krew, dzięki czemu przeważnie posiadaj± dobry charakter i zajmuj± się walk± z wszelkim złem tego ¶wiata. Niektórzy posiadaj± jakie¶ cechy fizyczne, które ¶wiadcz± o ich pochodzeniu - jak na przykład srebrne włosy, złote oczy czy też nienaturalnie przenikliwe spojrzenie. Ci, którzy wywodz± się z krwi istoty służ±cej jakiemu¶ bóstwu Faerunu, często posiadaj± znamię w kształcie symbolu tej istoty lub jakiego¶ innego znaku używanego przez jego wyznawców.
Za 1 AP Aasimar dostaje

* +3 do siły
* +2 do zręczno¶ci
* +3 do inteligencji
* +2 do szybko¶ci
* +2 do wytrzymało¶ci
* +3 do siły woli



Diabelstwo (Tiefling) - Podobnie jak Aasomarowie, Diabelstwa s± w połowie ludĽmi, jednak w ich żyłach płynie diabelska, a nie niebiańska krew. Ponieważ pochodz± od złych pozasferowców, ci, którzy rozpoznaj± w nich prawdziw± naturę, będ± ich traktować nieufnie i podejrzliwie. Niektóre diabelstwa posiadaj± jakie¶ cechy fizyczne, które ¶wiadcz± o ich pochodzeniu - jak ostre zęby, czerwone oczy, niewielkie rogi lub kopyta; mog± także roztaczać wokół siebie odór siarki lub aurę zła. Te, które wywodz± się z krwi istoty zwi±zanej z konkretn± demoniczn± istot±, często posiadaj± znamię w kształcie symbolu tej istoty lub jakiego¶ innego znaku używanego przez jej wyznawców.
Za 1 AP Diabelstwo dostaje

* +2 do siły
* +3 do zręczno¶ci
* +3 do inteligencji
* +3 do szybko¶ci
* +2 do wytrzymało¶ci
* +2 do siły woli


Księżycowe elfy występuj± najczę¶ciej na Wybrzeżu Mieczy elficka rasa. Przeważnie maj± jasn± skórę, czarne włosy i głębokozielone oczy. Spo¶ród wszystkich elfickich ras najlepiej dogaduj± się z ludĽmi, dlatego większo¶ć półelfów wywodzi się wła¶nie od Księżycowych Elfów.
Za 1 AP Ksiezycowy Elf dostaje

* +2 do siły
* +4 do zręczno¶ci
* +3 do inteligencji
* +3 do szybko¶ci
* +1 do wytrzymało¶ci
* +2 do siły woli
* Opcja wysysania do¶wiadczenia



Drowy to dalecy potomkowie ciemnoskórej podrasy elfów, nazywanej illythiiri. Ich obecny wygl±d to efekt przekleństwa dobrych elfich bóstw - kara za pod±żanie za bogini± Lolth ¶cieżk± do zła oraz zepsucia. Drowy, zwane też mrocznymi elfami, maj± czarn± skórę, przypominaj±c± wypolerowany obsydian, oraz l¶ni±co białe lub jasnożóte włosy. Zwykle charakteryzuj± je bardzo jasne oczy (często bierze się je za białe) o odcieniach jasnego lila, srebra, różu i błękitu. Najczę¶ciej s± niższe i szczuplejsze niż większo¶ć elfów. Nie występuje u nich owłosienie w miejscach innych niż głowa. Znaczna czę¶ć drowów na powierzchni jest zła i czci Vhaerauna, lecz niektórzy wyrzutkowie i renegaci s± bardziej neutralnie nastawieni. Drowy posługuj± się unikatow± mow± gestów, językiem migowym, pozwalaj±cym im komunikować się bezgło¶nie na odległo¶ć do trzydziestu sze¶ciu metrów za pomoc± gestów dłoni - pod warunkiem, że rozmówcy widz± się nawzajem. Drowy nie znaja lito¶ci, sa egoistyczne, a zarazem oddane własnym rodom. Czyni je to doskonałymi skrytobójcami. Wiekszosc drowow (oprócz kaplanek) to swietni zabójcy, lub magowie, slużacy wiernie swym Domom (porównywalnym do gildii na Powierzchni). Najważniejsza osoba w społecznosci drowów jest Matka Opiekunka pierwszego domu - matka opiekunka jest najwierniejszym sług± wielkiej boginii Lolth. Po matce opienuce najważniejsza jest w hierarchi opiekunka akademi kapłanek, matki opiekunki innych domów. Jedyna pozycja jak± może osi±gn±ć mężczyzna w Podmroku jest to tytuł arcymaga miasta, lub arcymaga własnego domu. Mroczne elfy znienawidzone przez kuzynów z powierzchni, czasami urz±dzaja sobie na nich małe wyprawy wojenne aby zniszczyć wioski le¶nych elfów i innych ich odmian albo poprostu zamordować dla zabawy.
Za 1 AP Drow dostaje

* +2.5 do siły
* +3 do zręczno¶ci
* +2.5 do inteligencji
* +2.5 do szybko¶ci
* +1 do wytrzymało¶ci
* +2.5 do siły woli



Gnomy skaliste to najczę¶ciej spotykana podrasa, przez co często okre¶la się je po prostu mianem gnomów. Mog± mieć ciemn± lub drewnianobr±zow± karnację, jasne włosy i oczy w różnych odcieniach błękitu. Gnomy lubi± odzienie w stonowanych kolorach, jednak zwykle jest ono bogato zdobione. MężczyĽni nosz± starannie przycięte brody.
Za 1 AP Gnom Skalisty dostaje

* +2 do siły
* +3 do zręczno¶ci
* +2 do inteligencji
* +3 do szybko¶ci
* +4 do wytrzymało¶ci
* +1 do siły woli


i lokacja Skarbiec krasnoludów
Wchodzisz do ogromnego budynku na skraju miasta. To skarbiec krasnoludów. Rozgl±dasz się ze zdziwieniem i podskakujesz, gdy podchodzi do Ciebie jeden z przedstawicieli:
- Witaj w skarbcu krasnoludów! Jeżeli powierzysz nam swoje złoto, pomożemy Ci na tym zarobić! Trzymaj je jak najdłużej, to zarobisz więcej! Musisz dać nam minimum 100 tys. sztuk i wykorzystać 1 energii aby pomóc nam to przenie¶ć.

Chcę [dać] krasnoludom sztuk złota do skarbca.

Aktualnie masz 0 sztuk złota w skarbcu [Wiek: 0] (Wypłać)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anihillus



Doł±czył: 20 Lut 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Z krzesła

PostWysłany: Czw 13:40, 15 Mar 2007    Temat postu:

Taureni znani są z wielkiej wytrzymało�ci, oraz ogromnej siły. Są również szybkie. Z wyglądu przypominają wielkie, chodzące na dwóch kopytach byki. Byliby idealnymi wojownikami, gdyby nie ich bardzo słaba zręczno�ć. Są potężnie umię�nione. Zwykle mają około 170 - 240 cm wzrostu. Kiedy� ta rasa służyła orkom, jednak teraz wyswobodzili się z ich władzy i rozwijają się na gorących terenach (czasem nawet można je spotkać na pustyni). Taureni są �wietnymi kowalami. Nie cierpią gdy przegrywają, a gdy kto� ich rozw�cieczy pragną rozlewu krwi. Mimo wszystko szanują inne rasy. Niestety niewiele wiadomo o początkach ich istnienia. Wiadomo jednak, że rozwijali się bardzo szybko, szczególnie podczas niewoli u orków. Większo�ć z tych co przybywają do Redorii, ze względu na swoją porywczo�ć i nieokrzesanie nazywa się barbarzyńcami.
Za 1 AP Tauren dostaje

* +5 do siły
* +2 do zręczno�ci
* +1 do inteligencji
* +2 do szybko�ci
* +6 do wytrzymało�ci
* +1 do siły woli


Golemy to stworzenia które mają od 2 do 3 metrów wysoko�ci . Nie są one wcale mądre ale za to bardzo wytrzymałe i silne . Najczę�ciej one zostają barbarzyńcami gdyż nie potrafią one żyć w�ród innych stworzeń , gdyż są one bardzo zaczepne . Golemy te niecierpki magii gdyż jej nie rozumieją . Golemy mają tylko jedno oko przez co słabiej widzą jednak jak już dojrzą swego potencjalnego wroga są gotów walczyć aż do utraty resztek sił.
Za 1 AP Golem dostaje

* +7 do siły
* +1 do zręczno�ci
* +1 do inteligencji
* +1 do szybko�ci
* +8 do wytrzymało�ci
* +1 do siły woli



Trole to stworzenia które nie żyją w parach . Zostały one wyhodowane w I Erze Gwiazd przez Morgotha, w głębokich otchłaniach Angbandu, z jakich� nieznanych stworzeń. Przez Pięć Er Gwiazd i Trzy Ery Słońca popełniały one czyny tak nikczemne, jakie tylko mogła zrodzić ich głupota. Mówi się, że Melkor wyhodował trolle, ponieważ pożądał rasy równie potężnej jak olbrzymi entowie, Pasterze Drzew. Trolle dwukrotnie przerastały ludzi, były bardzo silne, brzydkie i miały grubą skórę, przypominającą zbroję łuskową. Niegdy nie zostają magami jedynie barbarzyńcami gdyż do tego się jedynie nadają .Są one głupie ale silne i wytrzymałe.Głupota trolli jest tak wielka, że większo�ć z nich nigdy nie nauczyła się mówić, niektóre za� przyswoiły sobie zaledwie początki Czarnej Mowy orków. Pomimo, że z łatwo�cią można było obrócić wniwecz ich siłę, w jaskiniach i mrocznych puszczach budzą one strach. Żywią się najchętniej surowym mięsem, zabijają dla przyjemno�ci i bez powodu, chyba że za powód uznać można ich nieopanowaną żądzę zdobyczy, bowiem gromadzą wszystko, co udało się zabrać ich ofiarom.
Za 1 AP Trol dostaje

* +6 do siły
* +2 do zręczno�ci
* +1 do inteligencji
* +3 do szybko�ci
* +5 do wytrzymało�ci
* +1 do siły woli



Balrogowie są to istoty po�rednie między Bogiem a człowiekiem, duch dobry lub zły zależy od osobowo�ci danego osobnika.Jednak większo�ć Balrogów wlicza sie do najstraszniejszych i najbardziej okrutnych ras Redoranu. Żadne słowa nie potrafią opisać ich zgrozy i potęgi. Spowici w ciemno�ć, potrafią płonąć ogniem wręcz wulkanicznym, a w ręku trzymają miecze z płomieni, którymi wy�mienicie się posługiwali. Nawet magia i sztuka latania nie była im obca. Dzięki nie�miertelno�ci może ich zniszczyć tylko siła potężniejsza od nich samych. Najwięcej szkód wyrządzili podczas Wojen Beleriandu (sze�ć potężnych bitew stoczonych podczas I Ery Słońca), w których to większo�ć z nich zginęło. Aż do II Ery nie spotykano ich w Redoranu. Dopiero niedawno w Lesie Haniebnej �mierci, w podziemnym królestwie zwanym też Zwidem, krasnoludy eksploatując żyły mitrhrilu, szlachetnego srebra, na swoje nieszczę�cie przebudziły jednego z nich. Został nazwany Balrogiem.
Za 1 AP Balrog dostaje

* +5 do siły
* +3 do zręczno�ci
* +1 do inteligencji
* +3 do szybko�ci
* +5 do wytrzymało�ci
* +1 do siły woli



Pradawne duchy drzew, obrońcy lasu. Gotowe są na wiele by dopiąć celu. Są uparte, sprytne i inteligentne. Nie są specjalnie silne, ale potrafią walczyć zarówno magią jak i mieczem. Trudno je zauważyć, tymbardziej usłyszeć, potrafią schować się w lesie tak by nikt ich nie widział i zabić z zaskoczenia. Są przyja�nie nastawione do elfów, entów i centaurów. Uważają ludzi i krasnoludy za przestępców palących drzewa i niszczących lasy, więc nie darzą ich sympatią. Tylko kobieta może być Driadą
Za 1 AP Driada dostaje:

* +1 do siły
* +3 do zręczno�ci
* +4 do inteligencji
* +4 do szybko�ci
* +2 do wytrzymało�ci
* +3 do siły woli


Spojrzales w niebo. Ksiezyc w swojej pelnej formie fascynowal cie i przerazal jednoczesnie.Poczules,ze nastapi to co nieuniknione i nie mogles sie oprzec zewowi który cie wzywal.Poczules ze twoje serce zaczyna szybciej bic a rozum przyslania mgla.W agonii i krzyku pozwalasz wyzwolic spiaca w tobie bestie,przemieniasz sie,po raz kolejny..twoje rece przeksztalcaja sie w lapy z morderczymi pazurami, twoje nogi zwiekszaja liczbe miesni,glowa wydluzyla ale zamieniajac sie w wilczy pysk,a uzebienie przybiera postac rzedu smiercionosnych klow.Twe zmysly wyostrzaja sie,a twoj umysl pozyskuje zwierzecy instynkt.Procesu twojej metamorfozy dopelnia porosniecie grubym,zwierzecym futrem upodabniajacym cie do zwierzecia jakim sie stales.Zew wraz z furia wyszly z ciebie rownie gwaltownie jak duch uchodzacy z ciala martwego zolnierza. Metamorfoza dobiegla konca,znow jestes wilkolakiem w swej zwierzecej formie.Po dolinie kraza opowiesci o ludziach ktorym poprzez ugryzienie w szyje zwierzece bestie przekazaly swoj mroczny dar.Redoran podczas pelnii nigdy nie bedzie juz bezpieczna...
Za 1 AP Wilkołak dostaje:

* +5 do siły
* +4 do zręczno�ci
* +2 do inteligencji
* +4 do szybko�ci
* +3 do wytrzymało�ci
* +1 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anihillus



Doł±czył: 20 Lut 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Z krzesła

PostWysłany: Czw 13:42, 15 Mar 2007    Temat postu:

Ewentualnie co¶ takiego...


Wyglad


Kolor Skóry: (wybierz)
Kolor Włosów: (wybierz)
Dlugosc Włosów: Krotkie
Kolor Oczu: (wybierz)
Nos: (wybierz) [krótki ługi spiczasty itp...]
W±sy: (wybierz) [krótkie długie nachodz±ce na usta itp...]
Broda: (wybierz) [podobnie jak wyzej itp...]
Wzrost: w CM (wybierz)
Nazwisko (Ród): (wybierz)
Specjalizacja: (wybierz) [złodziejska +40 zr, magiczna +40 int itp...]
Zywiol: (wybierz)
Charakter: (Wybierz)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Anihillus dnia Czw 13:44, 15 Mar 2007, w cało¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dianandor Strife



Doł±czył: 22 Lut 2007
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Konin

PostWysłany: Czw 13:42, 15 Mar 2007    Temat postu:

A co wy na to by byl skarbiec panstwa Smile a to jego opis:



Jest to miejsce gdzie gromadzone sa wszelkie fundusze kraju, to z tad wyplacane sa wyplaty dla pracownikow panstwowych a takze pomoc dla biednych mieszkancow.



Sztuk zlota: XXXX
Sztuk mithrilu: XXXX



Przekaz panstwu surowce



Dotacje od panstwa (tylko wladca)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dianandor Strife



Doł±czył: 22 Lut 2007
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Konin

PostWysłany: Czw 13:52, 15 Mar 2007    Temat postu:

Idac jedna z alei miasta Necropolis, trafiasz na solidny budynek z litego marmuru. Podchodzisz blizej i czytasz wiszacy na nim szyld na ktorym widnieje napis "Baszta Najemnikow". Zaciekawiony wchodzisz do srodka i zauwazasz grupe mieszkancow wsrod ktorych rozpoznajesz glownie kupcow chociaz sa tez rzemieslnicy i zwykli mieszkancy. Dalej w glebi budynku zauwazasz kilkunastu poteznie zbudowanych najemnikow. Spogladajac na nich zauwarzasz, iz sa uzbrojeni po zeby. Jedni w miecze, drudzy w luki. Przedzierajac sie przez tlum mieszkancow docierasz wkoncu do biurka przy ktorym zasiada ich przywodca.

- Witam, co sie tutaj dzieje ? - pytasz

- Znajdujesz sie w Baszcie Najemnikow, za pewna oplate mozesz u nas wynajac osobistego ochroniarza. W zaleznosci od zaplaconej kwoty bedziesz pod nasza ochrona. Zaciekawiony ?

- Najemnik pyta i spoglada na ciebie

- Jasne - odpowiadasz i zaczynasz czytac liste najemnikow...

* Ochrona Godzinna - Dostaniesz jednego z moich ludzi ktory przez godzine bedzie cie chronil. cena 5000 zlota.

* Ochrona Calodniowa - Plac troche wiecej moi ludzie beda cie chronic przez caly dzien. cena 20000 zlota.


A co powiecie o tym pomysle ?? w tedy bys byl nietykalny przez godz. lub przez caly dzien Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Idealis



Doł±czył: 19 Lut 2007
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Lidzbark Welski

PostWysłany: Pi± 4:45, 16 Mar 2007    Temat postu:

bonusy z APków s± mocno przesadzone Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anihillus



Doł±czył: 20 Lut 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Z krzesła

PostWysłany: Pi± 9:43, 16 Mar 2007    Temat postu:

Bonusy z Apków można zmienić nieprawdaż....?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Idealis



Doł±czył: 19 Lut 2007
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Lidzbark Welski

PostWysłany: Pi± 22:19, 16 Mar 2007    Temat postu:

Oczywi¶cie że można je poprawić, jenak najpierw trzeba zwrócic uwagę, że trzeba to zrobić co zrobiłem w poprzednim po¶cie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KaiNit



Doł±czył: 19 Lut 2007
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Tam, gdzie bezsenni mówi± "Dobranoc"

PostWysłany: Sob 13:02, 17 Mar 2007    Temat postu:

Ja to my¶lę po co to wogóle tutaj jest napisane. Rasy itd. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwo¶ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Piekła Strona Główna -> Pomysły Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin